STARE, NOWE ZASADY PRZYJĘĆ PACJENTÓW, PROCEDUR MEDYCZNYCH, HIGIENICZNYCH.

IMG_20200508_105419_1 po paincie

# BEZPIECZNYGABINET

# BEZPIECZNAWIZYTA

# BEZPIECZNYZABIEG

W okresie pytań o bezpieczeństwo przyjęć pacjentów i zabiegów, w tym medycyny estetycznej w dobie koronawirusa przypominamy,  iż lekarze i inni pracownicy ochrony zdrowia na co dzień znają i stosują zasady aseptyki, antyseptyki.

Nasz Gabinet Medycyny Estetycznej jest gabinetem lekarskim, zabiegi wykonuje lekarz.

Zawsze dbaliśmy i dbamy o możliwie największe bezpieczeństwo pacjenta i nasze, wykonując szereg oczywistych dla nas czynności jak mycie i dezynfekcja rąk, powierzchni zabiegowej, sprzętu, pomieszczeń, stosowanie rękawiczek, jednorazowych prześcieradeł, jednorazowego sprzętu, lampy UV.

Dodatkowo zastosowaliśmy ponadstandardowe zasady.  Przed otwarciem Gabinetu  zweryfikowaliśmy plan higieny obowiązujący dotychczas w naszych Gabinetach, schematy utrzymania czystości oraz wszystkie procedury higieniczne, stworzyliśmy nowe zasady przyjęć i rejestracji pacjentów.

Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa prosimy Was o zapoznanie się z nimi:

1. WYWIAD EPIDEMIOLOGICZNY I KWALIFIKACJA PACJENTA PODCZAS REJESTRACJI TELEFONICZNEJ.

Oprócz standardowych pytań przy rejestracji wizyt pytamy o:

  • Kontakty z osobami zakażonymi SARS…, chorymi, będącymi w kwarantannie, izolacji, ozdrowieńcami;
  • Pytamy o objawy przeziębieniowe- gorączka, kaszel, duszność, katar, bóle mięśni;
  • Pytamy o objawy ze strony układu pokarmowego- ból brzucha, biegunka, wymioty;
  • Czy masz problemy z węchem, odczuwaniem smaku;
  • Czy występują u Ciebie silne bóle głowy, których przedtem nie miałeś;
  • Czy pojawiły się na ciele zmiany skórne, które przedtem nie występowały lub zmiany mają inny charakter niż zwykle; 

    Szczególnie ważny jest okres ostatnich 14 dni.

  • Informujemy o zasadach przyjęć i zachowania w placówce;
  • Informujemy o konieczności podpisania wywiadu epidemiologicznego i zgody na wizytę w okresie epidemii.

2. ZALECENIA PRZED WIZYTĄ W GABINECIE.

  • Zmierz temperaturę przed wyjściem do gabinetu. Jeżeli jest nieprawidłowa, powiadom nas o tym i odwołaj wizytę;
  • Jeżeli przed wizytą poczujesz się źle, zaczniesz mieć jakiekolwiek objawy, powiadom nas o tym i odwołaj wizytę;
  • Przyjdź punktualnie, a unikniesz kontaktu z innymi pacjentami, a personel ma czas na dezynfekcję i przebranie się w środki ochrony indywidualnej;
  • Jeżeli masz ukończone 18 lat, nie potrzebujesz pomocy,  przyjdź bez osoby towarzyszącej;
  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami przyjdź w maseczce. Zalecane jest również noszenie rękawiczek;
  • Nie wnoś do placówki zbędnych rzeczy (torby, walizki, butelki, jedzenie, dodatkowa odzież). Ewentualnie przyjdź z jedną, małą torebką. Personel powie co z nią zrobić;
  • Nie używaj telefonu w placówce- na jego powierzchni  bardzo łatwo gromadzą się chorobotwórcze drobnoustroje. Regularnie dezynfekuj swój telefon komórkowy;
  • Na wizytę dotyczącą zmian na twarzy przyjdź bez makijażu- skracasz czas kontaktu z personelem i wizytę.

3. BEZPIECZNA WIZYTA

  • Staramy się maksymalnie ograniczać ilość personelu do najbardziej niezbędnych osób;
  • Minimalizujemy ryzyko kontaktu z innymi pacjentami poprzez zapisywanie na konkretne godziny i wydłużenie odstępu czasu pomiędzy wizytami;
  • Personel pracuje w jednorazowym sprzęcie ochronny osobistej;
  • Kontrolujemy stan zdrowia personelu;
  • Stosujemy, gdzie to tylko możliwe, sprzęt jednorazowy;
  • Dezynfekujemy Gabinet po każdej wizycie;
  • Codziennie po skończeniu wizyt sprzątamy, dezynfekujemy całą placówkę, stosujemy lampy UV, oczyszczacze powietrza z jonizatorem;
  • Pacjent oprócz standardowych dokumentów, wypełnia i podpisuje wywiad epidemiologiczny oraz zgodę na wizytę w okresie epidemiologicznym;
  • Przy wejściu do placówki przeprowadzamy pomiar temperatury, termometrem bezdotykowym;
  • Prosimy pacjenta o umycie i odkażenie rąk;
  • Prosimy o nie zdejmowanie maseczki bez poleceń personelu;
  • Pacjent przed zabiegiem otrzymuje i ubiera odzież ochronną jednorazową;
  • Uzgadniamy z pacjentem zasady przyjęć i komunikacji zanim usiądzie na fotelu zabiegowym;
  • Jeżeli tylko jest to możliwe podczas zabiegu stoimy za pacjentem;
  • Nie prowadzimy rozmów w czasie prowadzenia zabiegu;
  • Jeżeli to tylko możliwe zachowujemy bezpieczny dystans – dostosowaliśmy gabinety do nowej sytuacji;
  • Pacjent otrzymuje zalecenia postępowania po powrocie domu;
  • Prosimy o dostosowanie się do innych poleceń personelu dla naszego wspólnego bezpieczeństwa.

DO ZOBACZENIA!


REJESTRACJA

WE WRZEŚNIU NADAL OBOWIĄZUJĄ SKRÓCONE GODZINY PRZYJĘĆ W GABINETACH.
PONIEDZIAŁEK- 12:00-17:00
WTOREK- 13:00-19:00
ŚRODA- 12:00-17:00
CZWARTEK- 12:00-19:00
PIĄTEK- 12:00-17:00

telefon: 61 639 50 75 lub
+48 784 674 835
e-mail: medicest@wp.pl

OFERTY PROMOCYJNE

- SPECJALNA OFERTA LETNIA

- PAKIETY ZABIEGOWE

- TWOJE URODZINY W MEDICEST - ODBIERZ ZNIŻKĘ NA ZABIEG!

- ZAPROŚ ZNAJOMEGO I ODBIERZ 100 ZŁ ZNIŻKI!

- 10 % RABATU NA ZABIEGI DLA FACEBOOKOWICZÓW!

SZCZEGÓŁY W AKTUALNOŚCIACH.
ZAPRASZAMY!

NOWE ZABIEGI i PREPARATY

- POLINUKLEOTYDY

- BIODERMO- REWITALIZACJA ANTYOKSYDACYJNA (LiftMeUp)

Szczegóły w zakładce ZABIEGI I AKTUALNOŚCI!

ZAPRASZAMY!

FACEBOOK